۱۰ دلیل شکست شما در عضله سازی

بدنساز تازه کارعضله سازی

نوشته شده توسط:

اگر تلاش های شما برای عضله سازی در سال گذشته نتیجه نداده من پاسخ آن را برای شما اینجا دارم.

برای هر اتفاقی در این جهان دلیلی وجود دارد.

شکست در عضله سازی هم قابل توضیح است. خوب با هم به ادامه مطلب نگاهی بیندازیم.

۱. شما به اندازه کافی نمی خوابید

من با چیزی شروع کردم که شاید انتظارش را نداشتید. خوب چرا با این علت شروع کردم؟!

بخاطر اینکه خیلی های در دنیای امروزی همین مشکل را دارند. کم خوابی باعث افزایش هورمون های استرس می شود و از طرفی جلوی ترشح هورمون های عضله ساز را می گیرد.

۲. شما کالری به اندازه کافی دریافت نمی کنید

وقتی شما کمبود کالری دارید عضله ساختن خیلی سخت می شود.

پروتئین tamrino.ir

۳. شما به اندازه کافی پروتئین دریافت نمی کنید

بافت عضلانی = پروتئین. شما می توانید در باشگاه سنگین ترین تمرین ها را انجام بدهید اما اگر پروتئین کافی مصرف نکنید عضله جدیدی نخواهید ساخت.

۴. شما بیش از حد تمرین می کنید

یادتان نرود ما در باشگاه عضله نمی سازیم در باشگاه فقط عضلات را تحت فشار قرار می دهیم. ساخت عضلات در خارج از باشگاه و زمان استراحت رخ می دهد.

۵. شما ورزش های هوازی بسیار پر شدت را زمانی انجام می دهید که قصد دارید عضله بسازید

وقتی دارید عضله می سازید نیازی به تمرینات پر فشار هوازی نیست.

تمرین tamrino.ir

۶. شما به اندازه کافی در باشگاه به خود فشار نمی آورید

میزان فشاری که در باشگاه به خود می آورید یکی از عوامل اساسی در رشد عضلات شماست.

۷. تکرارهای شما کم است

بهترین رشد عضلات شما بین ۸-۱۲ تکرار با یک فشار سنگین باعث رشد عضلات شما خواهد شد.

۸. شما روند رشد و تمرینات خود را ثبت نمی کنید

قهرمانان این رشته روند رشد وزن و تعداد ست ها و رکورد های خود را ثبت می کنند.

شما با ثبت رکورد های خود متوجه می شوید هر چند وقت یکبار کدام عضلات خود را تحت فشار گذاشته اید و برای آینده برنامه ریزی می کنید.

آب tamrino.ir

۹. شما به اندازه کافی آب نمی نوشید

نوشیدن آب کافی برای حفظ قدرت و انرژی شما ضروری است.

۱۰. شما برای اعداد به تمرین می پردازید نه اینکه بدن تان را تحریک کنید

تحریک کردن فیبرهای عضلانی دلیل اصلی ما برای باشگاه رفتن است. وقتی این را درک کردید زمان آن است که در هر تکرار برروی عضلات خود متمرکز شوید.

نگذارید غرور تان شما را به سمت سنگین ترین وزنه ها هدایت کند، روی عضله ای که تمرین می دهید متمرکز شوید.

غرور شما را به هیچ جا نمی رساند!

فردا در مورد مشکلات رژیم های غذایی صحبت خواهم کرد…

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *