چه کارهایی را قبل از رفتن به باشگاه ها هرگز نباید انجام داد

بدنساز تازه کارنکات تمرینینکات مهم حفظ سلامتی

نوشته شده توسط:

اگر علاقه مند هستید در روند عضله سازی شما خللی بوجود نیاید از کار هایی که در ادامه معرفی خواهم کرد پرهیز کنید.

اگر در دنیای وب جستجو کرده باشید صد ها مقاله را پیدا می کنید که در مورد اینکه چطور خود را برای باشگاه رفتن آماده کنیم، چه چیزی را بخوریم، و در کل چه چیزی درست است و چه چیزی غلط است، صحبت کرده اند.

خوب اینجا من تصمیم گرفتم در مورد مسائلی صحبت کنم که شما باید از آن پرهیز کنید.

۱. زیاد خوابیدن

پر خوابی tamrino.ir

در حالی که یک چرت کوتاه قبل از باشگاه رفتن، برای شارژ مجدد باتری بدن ما بسیار مناسب است. شما باید از خوابیدن بیشتر از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه خودداری کنید.

تحقیقات نشان داده است در حالی که ۲۰-۳۰ دقیقه چرت کوتاه باعث افزایش انرژی و تمرکز می شود. خوابیدن بیشتر از آن سطح انرژی و تمرکز شما را کاهش می دهد.

۲. انجام دادن حرکات کششی

حرکات کششی tamrino.ir

برای مدت زمان بسیار طولانی یک قانون نانوشته وجود داشت در مورد اینکه انجام حرکات کششی قبل از ورود به باشگاه یک اصل است، اما تحقیقات اخیر خلاف این موضوع را نشان می دهد.

نه تنها  انجام حرکات کششی بروی یک عضله سرد منجر به آسیب دیدگی می شود بلکه در ضمن قدرت عضلات شما را در حین تمرین دچار اخلال می کند.

۳. انجام دادن حرکات اینتروال

اینتروال tamrino.ir

هیچ مشکلی با انجام دادن حرکات غیر هوازی متوسط قبل از باشگاه رفتن وجود ندارد. که این خود باعث سوختن چربی بیشتر بدن نیز می شود.

اما تمرینات غیر هوازی با شدت بالا سطح قدرت شما را کاهش می دهد.

۴. دچار استرس شدن

استرس tamrino.ir

من از استرس بعنوان قاتل عضلات نام می برم. با افزایش استرس سطح هورمون کورتیزول شما بالا می رود که این خود سبب شکسته شدن بافت های عضلانی می  شود و در عین حال بدن اتوماتیک چربی ذخیره می کند.

استرس در باشگاه باعث کاهش سطح تمرکز شما می شود و این خود شانس آسیب دیدگی شما را نیز افزایش میدهد.

اگر شما هم نکته ای مفید را می دانید که قبل از رفتن به باشگاه نباید انجام داد، نظر خود را با ما و دوستان تان در میان بگذارید.

فردا در مورد قوانین جدید کاهش چربی صحبت می کنم…

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *