خبرها

تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ با تورهای ارزان!

همان‌طور که می‌دانید تماشای فوتبال سرتاسر نشاط و هیجان است و علاقه‌مندان زیادی در ایران دارد. با این وجود هیچ‌کدام از بازی‌ها، تلاطم و جوش و خروش مسابقات جام جهانی را ندارند. بنابراین تعجبی ندارد که افراد زیادی از سرتاسر دنیا مشتاق ورود به این بازی‌ها و خرید تورهای جام جهانی با هزینه ارزان باشند.

پس اگر شما نیز قصد دارید به تماشای بازی‌های ایران در استادیوم‌های قطر بنشینید؛ ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

استادیوم های قطر برای جام جهانی 2022

برای رفتن به مسابقات چه مدارکی لازم است؟

شرایط رفتن به جام جهانی قطر و تماشای مسابقات نیازمند داشتن ۳ مدرک (واچر هتل، بلیط هواپیما، هایا کارت) است. دریافت هایا کارت برای ورود به قطر و استادیوم اجباری بوده و تنها به مسافرانی تعلق می‌گیرد که واچر هتل و بلیط هواپیمای خود را داشته باشند.

شما می‌توانید با هایا کارت در ایام مسابقات، به صورت رایگان از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید. البته این موارد تنها مدارک ورودبه بازی‌ها هستند و شما برای خارج شدن از ایران می‌بایست علاوه بر ارائه پاسپورت، ویزا، کارت شناسایی؛ عوارض خروج از کشور را نیز پرداخت نمایید و رسید آن را همراه داشته باشید.

هزینه بلیط جام جهانی قطر چقدر است؟

بازی های جام جهانی قطر در ۸ استادیوم این کشور برگزار می‌شود. استادیوم‌ها به ۴ بخش تقسیم شده‌اند که بلیط هر بخش قیمت جداگانه‌ای دارد. البته باید توجه داشته باشید که بلیط جایگاه چهارم تنها به تماشاچیان قطری اختصاص دارد. در زیر قیمت بلیت بازی‌ها را برای مرحله اول مشاهده می‌کنید:

  • قیمت بلیط جایگاه اول: ۸۰۰ ریال قطر
  • قیمت بلیط جایگاه دوم : ۶۰۰ ریال قطر
  • قیمت بلیط جایگاه سوم: ۲۵۰ ریال قطر
  • قیمت بلیط جایگاه چهارم: ۴۰ ریال قطر
  • قیمت بلیط جایگاه معلولین: ۴۰ ریال قطر

قیمت بلیط جام جهانی 2022 قطر

قیمت تورهای جام جهانی ۲۰۲۲ به چه عواملی بستگی دارند؟

هزینه این تورها علاوه بر جایگاه بلیط به موارد زیر نیز بستگی دارد:

  • تعداد بازی: از آنجایی که بازی‌های زیادی در استادیوم های قطر برگزار می‌شوند؛ هرچه تعداد بازی‌های بیشتری را برای دیدن انتخاب کنید هزینه‌ی بیشتری را متقبل خواهید شد. البته بد نیست بدانید معمولاً مسافران ایرانی، تور را برای بازی‌های ایران را خریداری می‌کنند و برای مشاهده‌ی مسابقات تیم ملی کشورمان به استادیوم‌ها می‌روند. هم‌چنین خوب است بدانید قیمت بلیط برای بازی‌های مرحله اول جام جهانی با مرحله‌ی بعدی متفاوت بوده و افزایش خواهد یافت.
  • مدت اقامت: معمولاً تورهای جام جهانی به مدت ۱ الی ۲ هفته ارائه می‌شوند که هر چه اقامت شما در این کشور بیشتر باشد، هزینه تور نیز بالا خواهد رفت.
  • هتل های قطر: از آنجایی که نوع هتل انتخابی و امکانات آن بر هزینه تور تاثیرگذار است؛ توصیه می‌کنیم حتماً قبل از خرید محل اقامت خود در قطر را بررسی کنید. برخی از این هتل‌ها مانند: هتل هیلتون و هتل فور سیزن دوحه، ۵ ستاره و لوکس بوده و به مراتب هزینه‌ی بیشتری نسبت به سایرین دارند. در مقابل هتل‌های دیگری نیز وجود دارند که جزو هتل های ارزان قطر شناخته شده و برای یک سفر مقرون به صرفه گزینه‌ی مناسبی هستند. به طور تقریبی حداقل هزینه اقامت در هتل‌های قطر برای جام جهانی شبی ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان خواهد بود.
  • ویزا: هزینه‌ای که برای ویزای قطر پرداخت می‌کنید نیز بر قیمت تور شما اثر می‌گذارد که اغلب قیمت معینی دارد. برای دریافت این ویزا می‌توانید قبل از بازی‌ها برای ویزای توریستی قطر اقدام کنید یا زمان ورود به این کشور درخواست ویزای فرودگاهی بدهید.  مدارک ویزای فرودگاهی قطر نیز شامل: فرم مشخصات فردی، کارت ملی، پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار و گواهینامه واکسن می‌شود. با این حال راه دیگری نیز وجود دارد که استفاده از هایا کارت معرفی می‌شود. این راه جایگزین دریافت ویزای قطر بوده و در ادامه به معرفی آن در بخش «نکات مهم در مورد تور جام جهانی قطر» خواهیم پرداخت.
  • بلیط هواپیما: این هزینه به صورت رفت و برگشت در تورها برآورد می‌شود که معمولاً حداقل قیمت بلیط هواپیما قطر ۸ میلیون تومان است. البته می‌توانید این مبلغ را با خرید بلیط‌های چارتری کاهش دهید. پروازهای چارتری ارزان‌تر از بلیط هواپیما سیستمی هستند و در زمان‌های مشخصی ارائه می‌شود. برای آشنایی بیشتر با شرایط این پروازه و خرید بلیط هواپیما چارتر اینجا را کلیک نمایید.

جام جهانی قطر چه زمانی است

تهیه تورهای ارزان جام جهانی

تور جام جهانی اغلب به صورت پکیج‌های ۱ تا ۲ هفته‌ای به فروش می‌رسد. خدمات اصلی این تورها شامل: بلیط هواپیما رفت و برگشت، بلیط بازی‌ها و اقامت در قطر می‌شوند. نکته‌ای که در خرید تور جام جهانی قطر 2022 می‌بایست دقت کنید؛ عدم وجود استرداد و کنسلی بلیط است.

پس قبل از خرید توصیه می‌کنیم اطلاعات کافی برای این سفر مانند قیمت، زمان بازی‌ها، شرایط رفتن و… را که در این مطلب گفته شد، بررسی کنید تا بتوانید بهترین و هیجان‌انگیزترین لحظات را داشته باشید. هم‌چنین فراموش نکنید از آنجایی که با نزدیک‌تر شدن به مسابقات، قیمت هتل‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند؛ بهتر است تور خود را در روزهای قبل خریداری کنید.

به عبارتی دیگر بهترین زمان رزرو تور مسابقات قبل از هفته آخر آبان ماه است؛ چرا که اولین بازی ایران (ایران-انگلیس) در ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود.

برای تهیه تورهای ارزان می‌توانید از قاصدک 24 کمک بگیرید و تمامی خدمات موردنیاز خود را در این سفر دریافت کنید.

تورهای جام جهانی قاصدک24 از هزینه کمتری نسبت به سایرین برخوردار هستند و تمامی امکانات ضروری شما را اعم از بلیط، هتل، بیمه و… پوشش می‌دهند.

البته امکان خرید بلیط هواپیما قطر، تهیه ویزا، رزرو هتل و بیمه مسافرتی به صورت جداگانه نیز در قاصدک24 وجود دارد.

بنابراین اگر قصد دارید یک سفر دلچسب را تجربه کنید؛ از قیمت تور باخبر شوید و در نهایت به تماشای مسابقات فوتبال بروید؛ به سایت قاصدک24 مراجعه کنید یا با پشتیبانی همه روزه (75269-021) این مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا