جالب

کدام مدل ماشین لباسشویی پاکشوما بهتر است؟

لباسشویی یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی موجود در تمامی خانه‌ها به حساب می‌آید که انتخاب یک مدل مناسب آن بسیار مهم است. در واقع استفاده از یک مدل مناسب ماشین لباسشویی با صرفه‌جویی در انرژی، وقت و هزینه، بار زیادی را از روی دوش ما بر می‌دارد.

با توجه به اهمیت این وسیله، کمپانی‌های زیادی فعالیت خود را در حوزه ساخت ماشین لباسشویی شروع کرده‌اند و رقابت سنگینی با یکدیگر دارند. پاکشوما یکی از شرکت‌های نام آشنای ایرانی به حساب می‌آید که انواع ماشین لباسشویی‌های با کیفیت اتومات، نیمه اتومات درب از بالا و دوقلو را تولید می‌کنند. این شرکت تولیدی صنعتی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در خاورمیانه با برند‌های مطرح ال‌جی، کندی، فیلیپس و… همکاری داشته است. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را برای خرید ماشین لباسشویی پاکشوما راهنمایی کنیم و بگوییم کدام مدل بهتر است.

مزایای ماشین لباسشویی پاکشوما نسبت به رقبا

خیلی از افراد بر این باورند که یک برند ایرانی از کیفیت ساخت پایینی برخوردار است. اما این موضوع به هیچ وجه درباره پاکشوما و ماشین لباسشویی‌های آن صدق نمی‌کند. این محصول برند پاکشوما بهترین گزینه برای افرادی به شمار می‌رود که به دنبال ماشین لباسشویی ارزان و با کیفیت هستند. در ادامه برخی از مزایای ماشین لباسشویی‌های پاکشوما را بیان می‌کنیم:

برتری ماشین لباسشویی پاکشوما نسبت به سایر رقبا

  • کیفیت ساخت بالا: لباسشویی پاکشوما کیفیت بسیار بالا و دوام و عمر مفید بیش‌تری نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار دارد. حساسیت این برند روی کیفیت محصولات خود، از دلایل اصلی برتری آن است.
  • نوآوری و طراحی زیبا: پاکشوما به قدری محصولات خود را با تکنولوژی‌های جدید همگام کرده که قابلیت رقابت با سایر برند‌های جهانی را هم دارد. از این رو اگر به دنبال مدل‌های شیک، مطابق با مد روز و هماهنگ با سایر دکوراسیون‌های مدرن هستید، لباسشویی پاکشوما بهترین گزینه برای شما است.
  • امکانات فوق‌العاده: پاکشوما روز به روز در حال افزودن ویژگی‌ها و امکاناتی مشابه برند‌های خارجی به محصولات خود است. دور موتور ۱۴۰۰ دور، برنامه شستشوی ۱۵ و ۴۵ دقیقه‌ای، قابلیت شستشوی اتوماتیک، برنامه شستشوی ضدعفونی‌کننده و برنامه شستشوی از بین برنده بوی بد تنها بخشی از امکانات لباسشویی این برند محسوب می‌شوند.

مهم‌ترین نکات برای خرید لباسشویی پاکشوما

پس از انجام تحقیقات لازم و تصمیم نهایی برای خرید لباسشویی پاکشوما، باید با یک سری نکات مهم هنگام خرید آشنایی داشته باشید. ماشین لباسشویی یکی از لوازم بسیار مهم و پرمصرف در منازل به حساب می‌آید که برای خرید آن نباید عجله کنید. نکاتی را که در ادامه بیان می‌شوند برای داشتن یک انتخاب خوب حتما در نظر بگیرید. آیا مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی پاکشوما در بازار را می‌شناسید؟

توجه به درب ماشین لباسشویی

هنگام انتخاب ماشین لباسشویی پاکشوما، به نوع درب دستگاه برای ورود و خروج لباس یعنی باز شدنش از قسمت جلو یا بالا دقت کنید. برتری هر کدام از این مدل‌ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد که از نظر شما کار با کدام یک راحت‌تر است.

در مدل‌های با درب بالا، کلید‌های کنترل معمولا روی پنل بالا قرار دارند. هنگام خروج لباس از این مدل ماشین لباسشویی‌ها نیاز به خم شدن نیست. اما به هر حال ماشین لباسشویی با درب جلو ظاهری شیک‌تر و زیباتر دارد و کلید‌های کنترلی آن هم روی قسمت جلویی دستگاه قرار می‌گیرند.

وجود تسمه یا عدم وجود آن

برخی از ماشین لباسشویی‌های پاکشوما از قیمت بالاتری برخوردار هستند، اما تسمه ندارند. موتور این مدل از ماشین‌ها در قسمت پشت قرار گرفته و بدون وجود تسمه، محفظه را به گردش در می‌آورد. مزیت این مدل، لرزش و سر و صدای کم‌تر آن‌ها است که از لحاظ مصرف انرژی هم بهینه‌تر عمل می‌کنند. قدرت موتور مدل‌های بی‌تسمه بالاتر است. اما حساسیت بالایی نسبت به تغییرات ولتاژ و ضربه از خود نشان می‌دهند.

نوع تسمه دار ماشین لباسشویی پاکشوما، سر و صدا و لرزش بیش‌تری را به همراه دارد. در واقع لباسشویی‎هایی با موتور تسمه دار در صورت پر بودن، این موضوع را تشخیص نمی‌دهند و فرآیند شستشو را آغاز می‌کنند. اما در مدل لباسشویی بدون تسمه، دستگاه پر بودن بیش از حد را سریعا تشخیص داده و لباس‌ها را نمی‌شوید.

برنامه‌های شستشو

توجه به تعداد برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید به حساب می‌آید. اگر لباس‌های‌تان جنس‌های متنوعی دارند، برای شستشوی آن‌ها باید از برنامه‌های متنوعی کمک بگیرید. به عنوان مثال تنظیمات مخصوص لباس کودک یا لباس‌هایی با رنگ‌های خاص، تاثیر زیادی در کیفیت شستشو دارند.

ظرفیت

یکی دیگر از نکات بسیار مهم که هنگام خرید ماشین لباسشویی پاکشوما باید به آن توجه داشته باشید، ظرفیت دستگاه است. ماشین‌های لباسشویی ظرفیتی متغیر از ۵ تا ۱۲ کیلو دارند که باید متناسب با جمعیت خانواده و میزان لباسی که در هفته می‌شویید انتخاب شود.

کدام مدل ماشین لباسشویی پاکشوما بهتر است؟

برند پاکشوما لباسشویی‌های متنوعی را طراحی، تولید و روانه بازار کرده است که مورد استقبال مردم قرار گرفتند. اما اغلب افراد همیشه به دنبال بهترین مدل از یک محصول هستند که این موضوع در رابطه با ماشین لباسشویی هم صدق می‌کند. انتخاب بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما به سلیقه و نیاز هر شخص بستگی دارد. با این حال در ادامه چند مدل از بهترین و جدیدترین لباسشویی‌های پاکشوما را معرفی می‌کنیم.

بهترین مدل‌های لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100 یکی از بهترین محصولات این برند به حساب می‌آید که صفحه نمایشش روی قسمت جلویی آن قرار می‌گیرد. این محصول دارای درب از جلو است که با سرعت چرخش موتور هزار دور در دقیقه، تا ۶ کیلوگرم ظرفیت دارد. بر اساس نظر کاربران، این محصول نسبت به قیمتش از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-96407 ST

ماشین لباسشویی مدل TFB-96407 ST با طراحی بسیار زیبا دارای موتور تسمه‌ای است و درب آن از جلو باز می‌شود. سرعت چرخش موتور این ماشین ۱۴۰۰ دور در دقیقه است و ظرفیت حداکثر ۹ کیلوگرم را دارد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ورودی مستقل آب سرد و گرم، صفحه نمایش تمام لمسی، شستشو با قابلیت اتوکشی آسان، قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو و ۱۶ برنامه اصلی و ۴ برنامه کمکی اشاره کرد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-86407 ST

ماشین لباسشویی مدل TFB-86407 ST، موتور تسمه‌ای دارد که سرعت چرخش آن ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. این ماشین، طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد که با انواع دکوراسیون‌های مدرن هماهنگ می‌شود. ماشین لباسشویی مدل TFB-86407 ST دارای درب از جلو است و ظرفیت حداکثر ۹ کیلوگرم را دارد. این ماشین از برنامه‌ها و حالت‌های خاص لباس بچه، صرفه‌جویی و شستشوی سریع پشتیبانی می‌کند.

در آخر

لباسشویی پاکشوما یکی از باکیفیت‌ترین و قابل اعتمادترین برند‌های موجود در بازار ایران محسوب می‌شود که کیفیت و کارایی آن توسط شرکت‌های مطرح کندی و زیرووات بررسی شده است. این برند محصولات بسیار متنوعی را با کیفیت بالا تولید و به بازار ایران عرضه می‌کند. دستگاه‌های بسیار زیبا و کم مصرفی توسط کمپانی پاکشوما تولید شده‌اند تا محصولات قدرتمندی متناسب تمام سلیقه‌ها در بازار ایران وجود داشته باشند. پاکشوما اکثر لباسشویی‌های خود را با موتور‌هایی از نوع تسمه‌ای ساخته است که بسیار با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌تر به شمار می‌روند. از طرفی تعمیر و تعویض این نوع از موتور‌ها آسان‌تر است و برای تعمیر آن‌ها نیازی به خروج لباسشویی از خانه ندارید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا