pr

چه مکملی برای حجم خوبه؟ آشنایی با بهترین مکمل‌های حجمی

اکثر کسانی که از مکمل‌های بدنسازی استفاده می‌کنند به دنبال حدف چربی‌های اضافی بدن و افزایش حجم عضلات هستند. مکمل‌های بدنسازی بسیاری در بازار موجود هستند که می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود مکمل مورد نظر را خریداری کنید اما سوالی که برای اکثر ورزشکاران مبتدی و حرفه‌ای به وجود می‌آید این است که چه مکملی برای حجم خوبه؟

آیا همه مکمل‌ها تاثیر یکسانی در افزایش حجم عضلات دارند؟ برای یافتن پاسخ سوالات خود در این زمینه و آشنایی با بهترین مکمل‌های بدنسازی برای افزایش حجم پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید. پس از مطالعه این مقاله بهترین مکمل‌های بدنسازی را برای افزایش حجم عضلات خود خریداری خواهید کرد.

مکمل کراتین، معجزه باور نکردنی در انفجار عضلات

مکمل کراتین یکی از پرطرفدارترین و تاثیرگذارترین مکمل‌های بدنسازی برای افزایش حجم عضلات است. اکثر ورزشکاران حرفه‌ای در دوره حجم خود از این مکمل برای انفجار عضلات استفاده می‌کنند. مکمل کراتین را به جرئت می‌توان بهترین مکمل اصل بدنسازی در دوره‌های مهم ورزشی به شمار آورد.

این مکمل علاوه‌بر ریکاوری عضلات مهم بدن، بخشی از ATP مورد نیاز برای فعالیت‌های قدرتی و حجمی را نیز فراهم کرده و باعث افزایش آب میان بافتی عضله می‌شود.

معمولاً پیشنهاد می‌شود با توجه به نوع تمرینات بدنسازی و میزان تمرینات، روزانه بین ۱۰ تا ۲۰ گرم از این مکمل برای افزایش حجم عضلات استفاده کنید. تاثیر مصرف مکمل بدنسازی کراتین در افزایش حجم، توسط تحقیقات علمی گوناگونی به اثبات رسیده است، بنابراین اگر به دنبال بهترین مکمل بدنسازی برای افزایش حجم هستید، استفاده از این مکمل را فراموش نکنید.

BCAA، چربی‌‌سوزی سریع و افزایش حجم مداوم

مکمل بدنسازی BCAA یک آمینو اسید شاخه‌دار است و معمولاً در حین انجام تمرینات حجمی سنگین که فشار بسیاری به عضلات وارد می‌شوند استفاده می‌شود. این مکمل از ایجاد آسیب‌های جدی تا حد زیادی جلوگیری می‌کند و با داشتن پروتئین بسیار، تا حد زیادی باعث رشد ماهیچه و عضله‌سازی آن می‌شود. استفاده از این مکمل در ماندگاری و تثبیت حجم عضله بسیار مفید خواهد بود.

مصرف بی سی ای ای پیش از تمرینات باعث کاهش خستگی شده و بدین ترتیب باعث می‌شود شما با ادامه دادن تمرینات سنگین در کمترین زمان چربی سوزی کنید.

با افزایش سرعت چربی‌سازی و رشد ماهیچه و عضله‌سازی آن پس از مدت کوتاهی به نتیجه دلخواه‌تان دست خواهید یافت. برای آشنایی با انواع مکمل بدنسازی برای افزایش قدرت پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به صفحه اصلی سایت بتادارو مراجعه کنید و با کسب اطلاعات بیشتر، مکمل موردنظر را خریداری کنید.

مکمل بدنسازی گلوتامین، انتخاب ورزشکاران حرفه‌ای

مکمل بدنسازی گلوتامین را به عنوان یک اسیدآمینه غیرضروری می‌شناسند که معمولاً برای ساخت عضلات برای ورزشکاران حرفه‌ای تجویز می‌شود. این مکمل علاوه‌بر افزایش حجم عضلات، سوخت و ساز بدن را نیز تا حد زیادی افزایش می‌هد.

هم‌چنین اگر عضله‌ای در بدن دچار آسیب شده باشد، گلوتامین به خوبی می‌تواند آن را بازسازی کند. با توجه به این که قیمت گلوتامین در مقایسه با سایر مکمل‌های بدنسازی شناخته شده مناسب است، این مکمل به یک گزینه پرطرفدار در بین ورزشکاران تبدیل شده است.

از دیگر مزیت‌های استفاده از مکمل بدنسازی گلوتامین می‌توان به تولید گلوکز در بدن اشاره کرد. معمولاً ورزشکاران حرفه‌ای پس از استفاده اولیه از سایر مکمل‌های بدنسازی از مکمل گلوتامین برای انفجار عضلات ماهیچه‌ استفاده می‌کنند.

گینرها، پرطرفدارترین مکمل افزایش حجم در بین ورزشکاران

مکمل گینر را می‌توان در دسته پرطرفدارترین مکمل‌های حجم‌دهنده قرار داد. مکمل‌های گینر با داشتن درصد بسیاری کربوهیدرات و پروتئین انتخاب بسیار خوبی برای افزایش انرژی در حین تمرین و حجم‌دهنده ماهیچه‌های بدن هستند.

استفاده از مکمل گینر بلافاصله بعد از ورزش باعث بازسازی گلیکوژن در عضلات می‌شود و این بازسازی گلیکوژن تا حد زیادی رشد عضلات را افزایش می‌دهد. میزان مجاز مصرف روزانه این مکمل معمولاً بین ۵۰ تا ۱۵۰ گرم روزانه است. اما پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت برنامه دقیق مصرف مکمل گینر با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

پروتئین وی، اصلی‌ترین مکمل افزایش حجم عضلات

پروتئین وی در واقع از اصلی‌ترین مکمل‌های افزایش حجم عضلات است. این مکمل نقش بسیار مهمی در عضله سازی دارد.

از آنجا که پروتئین حیوانی به کار رفته در این محصول حاوی تمامی آمینو اسیدهای ضروری بدن است، مکمل پروتئین وی یک پروتئین کامل و ضروری برای ورزشکاران به شمار می‌رود.

بهتر است پروتئین وی پیش از تمرین و بلافاصله پس از آن مصرف شود تا با جذب پروتئین‌های موجود، عضله‌سازی زودتر انجام شود.

مکمل پروتئین وی شامل ۳ نوع پروتئین وی کنسانتره، ایزوله و هیدرولیز شده است. هر یک از این پروتئین‌ها با داشتن برای فعالیت ورزشی مشخصی استفاده می‌شوند. در این میان، پروتئین وی ایزوله بهترین انتخاب برای افزایش حجم عضلات ماهیچه‌ای بدن است.

خرید بهترین مکمل بدنسازی برای افزایش حجم در داروخانه بتادارو

در این مقاله با معرفی ۵ مورد از بهترین مکمل‌های بدنسازی افزایش حجم، سوال شما را در زمینه چه مکملی برای حجم خوبه به صورت کامل پاسخ دادیم. همان‌طور که مطالعه کردید مکمل‌های بدنسازی کراتین، بی سی ای ای، گینرها، پروتئین وی و مکمل گلوتامین از جمله مکمل‌های موثر در افزایش حجم ماهیچه‌ها هستند.

خرید مکمل‌های بدنسازی اورجینال تاثیر بسیار بیشتری در افزایش حجم دوره ورزشی شما خواهد داشت.

برای خرید مکمل‌های بدنسازی اورجینال با بهترین قیمت می‌توانید همین حالا به صفحه اصلی سایت بتادارو مراجعه کنید و با مشاهده جزئیات محصولات، مکمل موردنظر خود را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 04135571949 تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

گروه تمرینو

واحد خبر و تبلیغات تمرینو تمرینو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. سلام اقای ناصری ببخشید نزاحم شدم
    اقای ناصری شما یه پست گذاشتید در مورد پروتئین روزانه من خوندمش اما همچنان سر در گمم شما بگید به نظر شما ۲.۵گرم پروتئین به ازای هر کیلو از وزن بدن بهتره یا ۲گرم به ازای هر کیلو؟
    و یک سئوال دیگه اینکه من در روز های استراحت میزان مصرف پروتئین رو کاهش میدم مثلا اگه توی روز تمرین۱۹۰گرم پروتئین میخوردم توی روز استراحت میشه ۱۰۰گرم به نظرتون درسته ؟ایا باعث عضله سوزی میشه؟
    ببخشید فقط یک سئوال دیگه ایا تمام پروتئینی که میخوریم جذب میشه یا مقدارش هم دفع میشه؟
    ببخشید زیاد شد ❤

    1. سلام
      میزان ۲ گرم در اغلب تحقیقات جدید مشکلی نداره و توصیه شده
      اشکالی نداره اما اگه در این روزها پروتئین را کمتر مصرف می‌کنید بهتره میزان مصرف کربوهیدرات‌تون بالاتر نره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا