pr

انواع مختلف کفش و کتونی های اسپرت مناسب ورزش های مختلف

ممکن است تقریباً در کودکی برای هر ورزشی، از دویدن تا تنیس، کتونی ‌های ورزشی قابل اعتماد خود را پوشیده باشید. با این حال، زمان تغییر کرده است. امروزه برای هر تمرین یا ورزشی یک کفش مناسب وجود دارد. می تواند از شما در برابر آسیب محافظت کند و شاید به شما در بهبود بازی کمک کند.

کتونی مناسب دویدن

 آیا برای دویدن آماده اید؟ شما می خواهید کفشی زیاد برای کاهش استرس زمانی که پاهایتان روی آسفالت می کوبند. کفش های مخصوص دویدن برای حرکت رو به جلو ساخته شده اند و از جلو و پشت پای شما محافظت می کنند. اسپلینت ساق پا، شکستگی های استرسی، تاندونیت و سایر مسائل همگی با کفش مناسب قابل اجتناب هستند. مشاهده انواع کفش و کتانی های اسپرت در لینک رو به رو: https://ilozi.com/27-category-men-shoes

کفش های کتانی مینیمالیست Minimalist

آیا می خواهید احساس کنید و به نظر برسید که دارید پابرهنه می دوید؟ کفش های مینیمالیستی مانند مدل «پنج انگشت» می تواند راه حل باشد. آنها نازک، منعطف و فاقد بالشتک هستند. مشخص نیست که آیا آنها در پیشگیری از صدمات بهتر یا بدتر از کفش های دیگر هستند. بر اساس یک مطالعه، دوندگانی که کفش های مینیمالیستی می پوشیدند بیشتر در معرض درد و آسیب بودند. افرادی که سنگین‌تر بودند، احتمال آسیب‌دیدگی بیشتری داشتند.

کتونی مناسب پیاده روی

اگر اهل پیاده روی هستید، به سراغ کفشی بروید که سبک باشد. برای کاهش ناراحتی و حساسیت، به جذب ضربه بیشتر در پاشنه و توپی پای خود نیاز دارید. کفش‌هایی با زیره گرد یا ته «راکر» به انتقال وزن از پاشنه‌ها به انگشتان پا کمک می‌کنند. کفش‌های پیاده‌روی جلوی سفت‌تری نسبت به کفش‌های دویدن دارند و به شما این امکان را می‌دهند که به جای خم کردن آن‌ها مانند کفش‌های دویدن، انگشتان خود را از پا در بیاورید. در بین برندهای مختلف ، کفش کتانی نایک یک انتخاب گزینه ایده آل محسوب می شود، شما می توانید با کلیک روی کفش های کتانی جدید نایک NIKE کالکشن آن را مشاهده نمایید.

کفش اسپرت برای ورزش تنیس

وقتی تنیس بازی می کنید، حرکات زیادی انجام می دهید. کفش هایی که هم در داخل و هم در خارج از پاهای شما پشتیبانی می کنند مورد نیاز است. برای حرکات سریع رو به جلو، شما همچنین به انعطاف پذیری در کف زیر کف پای خود نیاز دارید. اگر در زمین نرم بازی می کنید، کفشی را انتخاب کنید که زیره آن نرم تر باشد. برای بازی در زمین سخت، یکی را انتخاب کنید که آج بیشتری دارد. کتونی آدیداس یک انتخاب ایده آل برای ورزش تنیس محسوب می شود و راحتی زیادی را برای شما فراهم می کنند.

کتانی مناسب cross training

اگر در ورزش های متعدد شرکت می کنید، این کفش ها می توانند انتخاب مناسبی باشند. اگر برای دویدن می‌روید، یکی را انتخاب کنید که جلوی پا انعطاف‌پذیر داشته باشد، اما از پهلو به پهلو قوی برای تنیس یا ایروبیک پشتیبانی کند.

کفش دویدن برای مسیر

آیا از دویدن در خارج از جاده لذت می برید؟ کفش هایی که می توانند خاک، گل، آب و سنگ را تحمل کنند، ایده آل هستند. آج کفش های تریل ضخیم تر از کفش های معمولی است. آنها همچنین پشتیبانی از پاشنه و پهلو به پهلو را افزایش می دهند تا شما را هنگام دویدن در زمین های ناهموار ایمن نگه دارند.

کفش ورزشی برای بسکتبال

آنها یک کفی ضخیم و محکم دارند که با سرعت شما در زمین، ثبات بیشتری را ایجاد می کند. هنگامی که مسیر را سریع تغییر می دهید یا می پرید و فرود می آیید، کفش های تاپ بلند به حمایت از مچ پا کمک می کنند.

کتانی مناسب ورزش فوتبال

هنگام بازی فوتبال، به گیره هایی نیاز دارید که میخ یا میخ در پایین کفش شما هستند. روی چمن یا زمین نرم، کشش را فراهم می کنند. هنگامی که به توپ ضربه می زنید هیچ کششی وجود ندارد زیرا گیره های فوتبال دارای سنبله انگشت پا نیستند. آنها متناسب با فرم و نرم هستند و این تصور را ایجاد می کنند که پای شما و توپ یکی هستند.

کفش اسپرت برای بیس بال و سافت بال

آنها از کفش‌های ورزشی معمولی نازک‌تر و طولانی‌تر هستند، و گیره پنجه ممکن است فلزی باشد تا پلاستیکی قالب‌گیری شده. گیره های بیسبال و سافت بال خوب از قوس پشتیبانی می کنند که مخصوصاً برای شکارچی ها مهم است.

کفش گلف Golf

وقتی یک جفت از این کتونی ها را بپوشید، کاری بیشتر از تحت تاثیر قرار دادن مجموعه باشگاه های کشور خواهید داشت. این کفش‌ها می‌توانند به شما در بهبود بازی کمک کنند و در عین حال پیاده‌روی در مسیر را ایمن‌تر کنند. گیره های کوچک روی کف پاها به شما کمک می کند تا در حین تاب خوردن، پاهای خود را در جای خود نگه دارید تا لیز نخورید. هنگام راه رفتن از سوراخی به سوراخ دیگر یا داخل و خارج از تله های شنی، کفش های گلف ثبات بیشتری را ایجاد می کنند.

کتونی برای هایکینگ Hiking

آیا در راه کوهستان هستید؟ کفش‌های پیاده‌روی یا چکمه‌های پیاده‌روی، چسبندگی قوی‌تری به پاهای شما در زمین می‌دهند و خطر سقوط را کاهش می‌دهند. جفتی را انتخاب کنید که برای برنامه های پیاده روی شما مناسب باشد:

برای مسیرهایی که به خوبی نگهداری می شوند یا پیاده روی های کوتاه، کفش ها یا چکمه های سبک وزن ایده آل هستند.

برای پیاده روی در زمین های ناهموار یا سطوح ناهموار، چکمه های متوسط ​​ترجیح داده می شوند.

کفش های سنگین وزن برای افرادی طراحی شده اند که روی یخ، برف یا سنگ ها با کوله پشتی هایی با وزن بیش از 35 پوند سفر می کنند.

گروه تمرینو

واحد خبر و تبلیغات تمرینو تمرینو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا