pr

بهترین رنگ موی تیوپی کدام است؟ آشنایی با برترین برندهای رنگ موی تیوپی

از زمان‌های گذشته تا به امروز رنگ کردن مو میان انسان‌ها به خصوص خانم‌ها رواج زیادی داشته است. گواه این ادعا هم استفاده از گیاهانی مثل حنا، روناس، قهوه و… در گذشته می‌باشد. در زمان‌های قدیم که لوازم آرایشی مانند رنگ مو به گستردگی امروز نبود، افراد برای رنگ کردن موهای‌شان از این مواد طبیعی استفاده می‌کردند.

از آنجا که نژاد ما ایرانیان در حالت کلی به این صورت است که موهای تیره به رنگ مشکی و قهوه‌ای داریم، تمایل به تغییر رنگ مو و ایجاد تنوع در میان ما زیاد دیده می‌شود. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که تصمیم به تغییر رنگ موهای خود گرفته‌اید مراقب باشید که در زمان خرید رنگ مو به دنبال بهترین برندها، با کیفیت بالا باشید تا به سلامت موهای‌تان لطمه نزنید.

رنگ موی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

داشتن موهای رنگی و زیبا، روی چهره تاثیرگذار بوده و می‌تواند جذابیت آن را خیلی بیشتر کند اما نباید از هر رنگ مویی برای موهای‌تان استفاده کنید بلکه در زمان خرید باید دقت کنید که به دنبال برندهای معتبر و باکیفیت باشید. به طور کلی یک رنگ موی خوب ویژگی‌های زیر را دارد:

  • موها را خشک نکند.
  • موها را کدر نکند.
  • هنگام استفاده از رنگ مو نباید دچار حساسیت شوید.
  • بهتر است رنگ مو آمونیاک نداشته باشد.
  • رنگ مو نباید شفافیت و درخشندگی موهای شما را کم کند.

رنگ مو معمولاً به ۲ صورت در بازار فروش موجود می‌باشد:

  • کیت رنگ مو: همه ابزار لازم برای رنگ کردن مو در بسته‌بندی این محصول موجود است.
  • رنگ موی تیوپی: این محصول بدون اکسیدان و نرم کننده و… می‌باشد و باید این محصولات را جداگانه تهیه کنید.

در این مقاله قصد داریم چند نمونه از رنگ موهای تیوپی را به شما معرفی کنیم که ساخت ایران بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند:

رنگ مو تیوپی مارال

مارال نام یک برند ایرانی قیمت مناسب است که از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. این برند در رقابت با برندهای لوازم ‌آرایشی خارجی رتبه خوبی می‌تواند کسب کند چون از مواد اولیه مرغوبی برای تهیه محصولات خود استفاده می‌کند.

ترکیبات موجود در فرمولاسیون رنگ موی مارال شامل موارد زیر می‌شود:

  • روغن بادام شیرین: از خشکی و وز شدن مو جلوگیری کرده و باعث رشد و تقویت مو می‌شود.
  • روغن هسته انگور: موها را چرب نمی‌کند، باعث افزایش رشد مو و حفظ رطوبت آن می‌شود.
  • روغن آرگان: نرم کننده طبیعی بوده، موها را آب‌رسانی کرده و از موخوره جلوگیری می‌کند.
  • انواع ویتامین‌ها: موها را تغذیه می‌کنند.
  • نرم‌کننده مو: باعث درخشندگی و لطافت موها می‌شود.

رنگ مو تیوپی آتوسا

شرکت صنایع آرایش بهداشتی سبز گلسار در سال ۱۳۷۲ تأسیس شد و هدف این شرکت تولید کردن محصولات آرایشی و بهداشتی، با کیفیت بالا بود. سپس این شرکت اقدام به تاسیس یک کارخانه گسترده کرد که امروزه محصولات آن با نام تجاری آتوسا به فروش می‌رسند. رنگ موی آتوسا یکی از محصولات پرفروش این کارخانه است که از بهترین مواد اولیه اروپایی تهیه می‌شود.

در این رنگ مو از مواد اولیه‌ای مانند: روغن کنجد، زیتون، بادام و نارگیل استفاده شده که به نرمی و لطافت موها کمک می‌کند. از ویژگی‌های خوب رنگ موهای آتوسا این است که پیگمنت آن بسیار قوی بوده و تارهای سفید مو را هم کامل پوشش می‌دهند.

رنگ مو آلتیادو

رنگ موی تیوپی دیگری که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم از برند آلتیادو می‌باشد که بسیار حرفه‌ای بوده و از رنگ‌بندی متنوعی برخوردار است.

رنگ موی آلتیادو همه موهای شما را پوشش می‌دهد و ماندگاری بالایی دارد به این صورت که بعد از گذشت مدتی، نیاز به تمدید رنگ مو ندارید. در این رنگ مو از موادی مانند: کراتین، ویتامین‌ B، ویتامین C و پروتئین گندم استفاده شده است. این ترکیبات از ریزش مو جلوگیری کرده و به افزایش رشد سلولی مو و ترمیم کورتکس کمک شایانی می‌کنند.

رنگ موی بیول

بیول نام یکی دیگر از برندهای ایرانی است که در زمینه تولید محصولات مراقبت و سلامت مو فعالیت دارد. بیول تمام تلاش خود را می‌کند تا رنگ موهایی خلق کند که درخشندگی فوق‌العاده و ماندگاری بالایی داشته باشند.

به خاطر همین در محصولات بیول از پیگمنت‌های بسیار قوی استفاده می‌کند. ویژگی‌های مثبت این برند ایرانی بسیار زیاد است که در ادامه به بررسی خصوصیات رنگ موهای بیول می‌پردازیم:

ویژگی‌های رنگ مو بیول:

  • سفیدی موها را به خوبی می‌پوشاند.
  • بر پايه مواد طبیعی ساخته شده است.
  • حاوی عصاره گیاهان و روغن‌های مفید می‌باشد. مانند: روغن بادام، فندوق و كنجد
  • باکیفیت‌ترين رنگدانه‌ها در رنگ موی بیول به کار رفته تا بیشترين نفوذ را به داخل مو داشته باشد.
  • رطوبت موهای شما را حفظ می‌کند.
  • حاوی کراتین هیدرولیز شده بوده و به ترمیم مو می‌پردازد.
  • کمترین تغییر PH را روی موها ایجاد می‌کند.
  • حاوی ویتامین‌های B1-B2-B3-B4-B5-B6 و ویتامین E می‌باشد.

رنگ موی دنی وان

فرمولاسیون این رنگ مو فرانسوی بوده اما ساخت ایران می‌باشد. محصولات برند دنی وان مورد تایید آزمایشگاه‌های درماتولوژی اروپا می‌باشند. در رنگ موی دنی وان از محصولات مغذی مانند روغن زیتون استفاده شده است.

این روغن دارای ویتامن‌ E و آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی بوده که به حفظ رطوبت مو کمک کرده و از ریزش مو و اکسید شدن آن پیشگیری می‌کند.

چرا خرید رنگ موی تیوپی از مو تن رو؟

اگر قصد خرید رنگ موی تیوپی را دارید فروشگاه اینترنتی مو تن رو بهترین گزینه برای شما خواهد بود. چون علاوه بر تنوع محصولات می‌توانید از قیمت‌های خوب این فروشگاه بهره‌مند شوید و هم‌چنین نسبت به اصالت کالای خریداری شده اطمینان کامل داشته باشید.

گروه تمرینو

واحد خبر و تبلیغات تمرینو تمرینو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا