pr

بهترین وسایل بدنسازی برای تمرین در خانه توسط حامدیان اسپرت لو رفت!

اگر علاقمند به ورزش بدنسازی هستید و می‌خواهید این ورزش را شروع کنید نخستین کار این است که با تجهیزات بدنسازی آشنا شوید. شناخت تجهیزات بدنسازی و کار با آن‌ها چندان پیچیده نمی‌باشد. این تجهیزات هر روز در حال پیشرفت است.

این پیشرفت در صدد برطرف کردن آسیب‌های ممکنه به عضلات و اندام ورزشکاران می‌باشد. شما می‌توانید تجهیزات بدنسازی را در منزل خود داشته باشید و اگر امکان ورزش در باشگاه را نداشتید در خانه به ورزش بدنسازی بپردازید. برای تهیه تجهیزات می‌توانید از تجهیزات و وسایل بدنسازی حامدیان اسپرت کمک بگیرید.

معرفی تجهیزات بدنسازی

قبل از شروع ورزش بدنسازی باید با تجهیزات آن آشنا شوید. تمرین با تجهیزات بدنسازی سبب تقویت اندام و اعضای بدن شما می‌شود. رعایت‌ نکردن نکات ایمنی باعث رسیدن آسیب‌های فراوان به اندام‌های بدن مخصوصاً ستون فقرات و استخوان‌ها خواهد شد.

کمربند ایمنی پاور لیفتینگ

این کمربند‌ها برای حفظ آسیب به کمر و ستون فقرات به کار می‌روند. این کمربند‌ها برای ثابت نگه داشتن ورزش کمر در زمان انجام اسکوات و ددلیفت می‌باشد. جنس این کمربند‌ها باید طوری باشد که محکم دور کمر بسته شده و در هنگام انجام حرکات، جابجا نشود.

تجهیزات بدنسازی | حامدیان اسپرت

بند لیفت

بند لیفت برای انجام حرکات سنگین به کار می‌رود. در واقع، این بند‌ها باعث‌ برطرف‌ کردن ضعف دستان‌تان شده و کمک می‌کند تا بیشتر به حرکات بدنسازی بپردازید. مراقب باشید تا از این بند‌ها زیاد استفاده نکنید چون باعث ضعیف شدن عضلات دست و ساعد شما می‌شود.

دستکش ورزشی

دستکش بدنسازی زنانه و مردانه باعث محافظت از دستان شما شده و مانع ضعیف شدن مچ‌ها می‌شود. هم‌چنین این دستکش از تعریق و سر خوردن دست‌ها به هنگام وزنه‌برداری جلوگیری می‌کند.

زانو بند و مچ بند ورزشی

این زانو بند‌ها و مچ بند‌ها باعث ممانعت از آسیب رسیدن به زانو و مچ در هنگام ورزش‌های سنگین می‌شود. مفصل‌ها‌ی مچ و زانو، آسیب‌پذیری بالایی دارند و این مچ بند‌ها و زانو بند‌ها باعث محافظت از آن‌ها در برابر ضربات خواهند شد.

دمبل

یکی از تجهیزات بدنسازی می‌باشد که در خانواده وزنه‌های آزاد قرار داده می‌شود و باعث تقویت عضلات و افزایش حجم آن می‌گردد. این وسیله در باشگاه و منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. وزن دمبل‌ها ثابت می‌باشد و همه کاره‌اند و در بسیاری از تمرینات می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

هالتر

هالتر‌ها میله‌های بلند هستند که در بدن‌سازی استفاده‌ می‌شوند. ورزشکاران از طریق گذاشتن وزنه‌ها در داخل میله می‌توانند در خانه و در باشگاه از آن استفاده‌ کنند.

توپ

توپ‌ها در اندازه‌های مختلف وجود دارند که بعضی از آن‌ها کوچک و سبک و در ورزش‌های پیلاتس استفاده‌ می‌شود و بعضی دیگر بزرگتر و سنگین‌تر هستند و در بدنسازی استفاده‌ می‌شود و مدیسن بال نامیده می‌شود.

میله EZ

میله هالتر خم از جنس فولاد می‌باشد و یکی از تجهیزات ورزشی برای تمرینات بدنسازی و پاورلیفتینگ است.

تجهیزات و وسایل بدنسازی حامدیان اسپرت

حامدیان اسپرت به عنوان یکی از فروشگاه‌های به نام، انواع تجهیزات مورد نیاز برای بدنسازی را دارا می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید با اطمینان کامل به فروشگاه تجهیزات و وسایل بدنسازی حامدیان اسپرت مراجعه کرده و تمام تجهیزات بدنسازی مورد نیاز خود را از این فروشگاه تهیه کنید.

هر وسیله‌ای از تجهیزات بدنسازی را که در ذهن شما وجود دارد می‌توانید در این فروشگاه بیابید و در صورت نداشتن شناخت کافی در مورد ورزش بدنسازی می‌توانید از مشاوران فروشگاه کمک بگیرید.

بند trx | حامدیان اسپرت

بند تی‌ آر‌ ایکس (کش trx)

افرادی که می‌خواهند ورزش تی‌ ار‌ ایکس را شروع کنند این سؤال برای‌شان پیش می‌آید که آیا واقعاً تی ار ایکس باعث لاغری می‌شود. بله، تی آر ایکس ورزشی است که همه قسمت‌های بدن را درگیر می‌کند و مداومت به این ورزش باعث چربی سوزی و کاهش وزن می‌شود. در واقع، این ورزش یک ورزش استقامتی می‌باشد.

هم‌چنین باعث ایجاد تعادل در قسمت پایین تنه می‌شود. تی آر ایکس در واقع همان ورزش مقاومتی می‌باشد که همه تمرین‌های آن با طناب انجام می‌گیرد. در تی ار ایکس از یک بند استفاده می‌شود که این بند از سقف آویزان شده و دارای حلقه‌هایی برای قرار دادن دست‌ها و پا‌ها می‌باشد.

کش تی آر ایکس یا همان طناب تی آر ایکس از جنس نایلون بوده که خاصیت ارتجاعی دارد. این حرکات ورزشی را می‌توانیم به صورت گروهی و یا فردی با این طناب انجام دهیم. این طناب کمک می‌کند تا اندام‌هایی مثل: پا، شکم و کمر تقویت شده و هم‌چنین آمادگی جسمانی فرد را نیز افزایش می‌دهد.

خرید بند تی ار ایکس (کش trx)

اگر به دنبال خرید بند تی آر ایکس (کشtrx) خوب و باکیفیت می‌باشید حتماً به تجهیزات و وسایل بدنسازی حامدیان اسپرت سری بزنید. در هنگام خرید بند تی آر ایکس، حتماً به اصالت کالا توجه کنید و محصولات بی‌کیفیت تهیه نکنید. در هنگام خرید بند تی آر ایکس به این نکات توجه کنید.

کیفیت تسمه‌های تی آر ایکس

در تمرینات تی آر ایکس ۲ تسمه باعث نگهداری بدن شما می‌شود. در واقع، این ۲ تسمه باعث معلق ماندن بدن شما می‌گردد و ایمنی بدن شما را تضمین می‌کند.

بنابراین، کیفیت متریال آن و دوخت تسمه‌ها بسیار مهم است. برای اینکه با خیال راحت کش تی آر ایکس را تهیه کنید حتماً از مکان‌های معتبر مانند: تجهیزات و وسایل بدنسازی حامدیان اسپرت این وسیله را تهیه کنید و کشی را تهیه کنید که با وزن شما تناسب داشته باشد.

دستگیره‌های تی آر ایکس

تمرین‌های تی آر ایکس توسط دسته‌ها انجام می‌گیرد و شما باید بدانید که حتماً دستگیره‌ها باید محکم باشد و راحت در دستان شما جای بگیرد. این دستگیره‌ها باید در مقابل سر خوردن دست‌ها مقاومت بالایی داشته باشند.

کارابین تی آر ایکس

کارابین که نام دیگر آن قلاب نامیده می‌شود وظیفه نگهداری تسمه‌ها را به عهده دارد. جنس کارابین حتماً باید فلزی باشد و طراحی آن برای وزن شما در نظر گرفته شده باشد. برای اینکه بتوانید از برنامه تمرینی خود لذت ببرید باید از یک بند تی آر ایکس انعطاف‌پذیر و استاندارد استفاده کنید.

جاگ واتر

از آنجایی که همه ورزشکاران در طول ورزش به میزان آب مناسب نیازمند هستند جاگ واتر وسیله‌ای است که می‌تواند این نیاز را تأمین کند.

در واقع، این وسیله قمقمه‌ای است که حجم بالای آب را بسته به سایز خود نگه می‌دارد. جاگ واتر برای ورزشکاران بسیار به صرفه می‌باشد زیرا مجبور به خرید ظرف‌های آب یک بار مصرف نیستند. هم‌چنین این ظرف از متریال با کیفیت بالا تهیه شده است زیرا ممکن است در هنگام ورزش زمین بخورد یا خط و خش بر آن بیفتد و یا تحت فشار قرار بگیرد.

جنس پلاستیک آن سمی نیست و می‌تواند آب را به مدت طولانی در خود خنک نگه دارد. از جاگ واتر می‌توان به عنوان شیکر هم استفاده کرد. هم‌چنین در طرح‌های گوناگون طراحی شده که از بعضی از آن‌ها می‌توان به عنوان دمبل استفاده کرد. جاگ واتر‌ها از پلاستیک‌های بی‌ضرر تشکیل می‌شوند که با محیط زیست سازگار هستند. هم‌چنین به راحتی قابل حمل و نقل می‌باشند.

جاگ واتر | حامدیان اسپرت

خرید جاگ واتر

شما دوست‌داران ورزش و تناسب اندام می‌توانید برای خرید شیکر بدنسازی و خرید جاگ واتر به سایت حامدیان اسپرت مراجعه کنید و از تخفیفات این مجموعه نیز بهره‌مند شوید.

جنس جاگ واتر

در هنگام خرید به جنس بدنه توجه کنید. جاگ واتر‌ها از جنس پلاستیک‌های متفاوت تشکیل می‌شوند. حتماً جاگ واتری را انتخاب کنید که از پلاستیک بی‌ضرر یا سازگار با محیطزیست باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

حجم جاگ واتر

جاگ واتر‌ها از نظر مقدار حجم مایعاتی که می‌توانند در خود جای دهند، متفاوت هستند. جاگ واتری را انتخاب کنید که جواب‌گوی نیاز شما باشد. البته، باید بدانید: هر چه حجم جاگ واتر بیشتر باشد اندازه آن هم سنگین‌تر است.

ضد نشت بودن و آب‌بندی درست جاگ واتر

از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید جاگ واتر باید به آن دقت شود: ضد نشت بودن آن می‌باشد.

اگر شناخت کافی برای خرید جاگ واتر با کیفیت ندارید بهترین کار: مراجعه به فروشگاه و یا سایت تجهیزات و لوازم بدنسازی حامدیان اسپرت و کمک گرفتن از کار‌شناسان این مجموعه می‌باشد.

استفاده از تجهیزات بدنسازی در منزل

اگر نمی‌توانید به ورزش بدنسازی در باشگاه بپردازید، می‌توانید از تجهیزات بدنسازی در منزل استفاده کنید و با یک برنامه درست و اساسی بدون اینکه آسیبی به عضلات و اندام خود وارد کنید، ورزش بدنسازی را در منزل انجام دهید.

برای انجام ورزش بدنسازی در منزل باید تجهیزات را در فضای منزل فراهم کنید. تجهیزات عبارتند از: زیر انداز (مت)، کش تمرین، کش مقاومتی، طناب ورزشی، انواع دمبل هالتر و صفحات وزنه، هولاهوپ، وزنه  دست و پا، میل بارفیکس، دیسک چرخان، استپ که دستگاه‌های مورد نیاز می‌باشند.

سخن پایانی

تجهیزات بدنسازی وسایلی هستند که ورزشکاران برای پرورش عضلات و قوی کردن عضلات خود از آن استفاده می‌کنند این تجهیزات سوخت و ساز بدن را بالا می‌برند و باعث حجم‌دهی عضلات می‌شوند.

از این تجهیزات، امروزه می‌توان در داخل منزل نیز استفاده نمود. تجهیزات بدنسازی به چندین دسته تقسیم می‌شوند که بعضی از آن‌ها فقط روی یک قسمت از بدن کار می‌کنند و تک منظوره است و بعضی از آن‌ها چند منظوره هستند.

تجهیزات و لوازم بدنسازی حامدیان اسپرت تمام تجهیزات اولیه بدنسازی را دارا می‌باشند. این تجهیزات از کیفیت بالا و اصالت کالا برخوردار هستند. اگر شناخت درستی از تجهیزات و لوازم بدنسازی ندارید و می‌خواهید برای خرید آن اقدام کنید می‌توانید از راهنمایی مجموعه حامدیان اسپرت استفاده کنید. در حامدیان اسپرت شما می‌توانید با کیفیت‌ترین تجهیزات را تهیه کنید.

گروه تمرینو

واحد خبر و تبلیغات تمرینو تمرینو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا