pr

بهترین مرکز شنوایی در رسالت + مشاوره رایگان

با توجه به اینکه ایجاد برخی از مشکلات شنوایی، ممکن است کیفیت زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد، مراکز شنوایی با انجام دادن تست‌های شنوایی به افراد کمک کرده و از این مشکلات جلوگیری خواهند کرد.

یکی از این مراکز، مرکز شنوایی تکنو شنوا در رسالت است که با داشتن کادری مجرب و متخصصان شنوایی، با انجام تست‌های مربوطه به مشکلات شنوایی شما پی می‌برد.

برای مثال خدماتی هم‌چون شنوایی سنجی کودکان، شنوایی سنجی بزرگسالان، انجام تست تعادل و سرگیجه، انجام تست الکتروفیزیولوژی، تجویز و تعمیر سمعک و… در مرکز تکنو شنوا انجام می‌شود.

خدمات ارائه شده در تکنو شنوا، مرکز شنوایی در رسالت

برخی از خدمات ارائه شده در مرکز شنوایی تکنو شنوا در رسالت، انجام معاینات لازم جهت بررسی و ارزیابی شنوایی بزرگسالان و کودکان، ارزیابی جهت وجود سرگیجه و تعادل، آزمایشات الکتروفیزیولوژی، تنظیم سمعک و تعمیرات آن است.

شما می‌توانید با مراجعه به این مرکز، شنوایی خود را بهبود ببخشید.

ارزیابی شنوایی تخصصی کودکان در تکنو شنوا

در مرکز شنوایی تکنو شنوا، با بهترین متخصصان خدمات مربوط به انجام تست‌های شنوایی در کودکان صورت می‌گیرد که پس از آن والدین کودک می‌توانند برای خرید سمعک اقدام کنند. ارزیابی شنوایی کودکان در مجموعه تکنو شنوا در چند آزمایش مختلف با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا صورت می‌گیرد.

از این آزمون‌ها می‌توان به آزمون گفتاری، ادیومتری تقویت بینایی، رفلکس آکوستیک اطفال، آزمون با صداسازی و… اشاره کرد. در صورت ایجاد مشکل شنوایی در کودک، شما می‌توانید به این مرکز مراجعه کرده و از متخصصان آن کمک بگیرید.

ارزیابی شنوایی کامل بزرگسالان

در صورت به وجود آمدن مشکلات شنوایی می‌توانید به مرکز تکنوشنوا در رسالت مراجعه کرده و با بررسی و انجام سنجش‌های مربوطه به مشکل شنوایی خود پی برده و در صورت نیاز از سمعک استفاده کنید. روش‌های به کار برده شده همگی از به روزترین روش‌های درمان بوده که به افراد ارائه خواهد شد.

مشکلات شنوایی در بزرگسالان می‌تواند ناشی از افزایش سن، بیماری‌های مختلف و شرایط محیطی باشد و همین مشکلات تاثیر بسیار بدی در زندگی آن‌ها خواهد گذاشت. همان‌طور که برای مشکلات کودکان چند مورد آزمون صورت می‌گیرد، به طور مشابه برای بزرگسالان نیز انجام می‌شود.

تست تعادل، سرگیجه و انواع مانورها

آزمون دیگر برای تشخیص مشکلات شنوایی افراد، تست تعادل و سرگیجه است. سرگیجه به حالی گفته می‌شود که فرد در سر خود احساس دورانی داشته و تعادلی برای او برقرار نیست. دلایل این امر متفاوت خواهد بود و برای تشخیص آن باید به متخصصان مربوطه مراجعه کنید.

در مرکز شنوایی تکنو شنوا با انجام تست‌ها و آزمون‌های مربوطه می‌توانید از علل این مشکل مطلع شده و برای جلوگیری از آن، اقدامات لازم را انجام دهید. به طور کلی علل سرگیجه در فرد ممکن است بسته به اختلالات گوش داخلی، آسیب به اعصاب پا، ضعیف شدن چشم و… متفاوت باشد؛ برای همین شما باید معاینات لازم اولیه را نزد متخصص انجام داده و برای تشخیص آن معاینات و آزمون‌های پیشرفته اقدامات لازم را انجام دهید.

تست های الکتروفیزیولوژی

از آزمون‌های مورد بررسی در بهترین مرکز شنوایی سنجی در رسالت، تکنو شنوا برای تشخیص مشکلات شنوایی، تست‌های الکتروفیزیولوژی بوده که این تست به ارزیابی فرآیند‌های عصبی و یکپارچگی عصب دهلیزی گوش خواهد پرداخت.

این تست شامل چند تست دیگر مانند: پاسخ شنوایی ساقه مغز، پاسخ دیررس قشری و پاسخ تاخیری میانی می‌شود.

این تست باعث شناخت عملکرد بهتر شنوایی شما شده و توسط متخصصان مجرب مورد بررسی قرار می‌گیرد. پس از انجام تست‌های الکتروفیزیولوژی، برخی از مشکلات و ضایعات دستگاه شنوایی تشخیص داده می‌شود و هم‌چنین آستانه شنوایی آن نیز بررسی خواهد شد. تست‌های الکتروفیزیولوژی شامل موارد زیر است:

  • ABR
  • ASSR
  • OAE
  • EcochG
  • VNG

خدمات تعمیر سمعک و فیتینگ

در مرکز تکنو شنوا، خدماتی مثل تعمیر و فیتیگ سمعک نیز انجام خواهد شد. در برخی از مواقع به دلایل متعدد، سمعک دچار مشکل شده و فرد در شنوایی خود ناتوان می‌شود. یکی از مواردی که باعث خرابی سمعک شما خواهد شد، رطوبت ناشی از عوامل متعدد خواهد بود و توصیه می‌شود در هنگام حمام رفتن، شنا و… از آن استفاده نکنید.

دلیل دیگری که باعث معیوب شدن سمعک شما خواهد شد، جرم داشتن آن است که برای تعمیر آن‌ها شما می‌توانید به مرکز شنوایی تکنو شنوا مراجعه کرده و با ارائه خدمات توسط متخصصان مربوطه به رفع آن‌ها بپردازید.

سخن پایانی

با توجه به خدمات مربوطه در بهترین مرکز ارزیابی شنوایی در رسالت، تکنو شنوا شما را برای رفع مشکلات شنوایی کمک خواهد کرد و با توجه به ارائه آزمون‌های مختلف شنوایی سنجی با بهترین و پیشرفته‌ترین روش‌ها، به کمک تکنولوژی به مشکلات شنوایی شما پی خواهد برد.

این مجموعه با داشتن کادری مجرب و کارآزموده سمعک مورد نیازتان را با توجه به میزان شنوایی و اندازه آن تجویز خواهد کرد. تمامی تست‌های انجام شده در محیطی عاری از سروصدا انجام می‌شود و با شنیدن فرکانس‌های مختلف از صداهای پخش شده، متخصص آن نتایج را به شما ارائه خواهد کرد.

گروه تمرینو

واحد خبر و تبلیغات تمرینو تمرینو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا